2013. február 26., kedd

Szegedtől Bukovináig

Jelentem épségben túléltem a Zsolti mentes hetemet! A szerda délutánt átaludtam, hogy gyorsan este legyen. Ez a módszer tökéletesen bevált, egy hívásra keltem fel, miszerint mindjárt itthon van. Átbicikliztem hozzá, nyakába ugrottam, vacsoráztunk majd eljöttünk hozzánk és itt is aludt. :-)
Pénteken 5 órára mentünk próbálni, és 8 órakor még mindig pörögtünk a színpadon. Bennem már teljesen körvonalazódott a műsor, tényleg nagyon várom már! Szombat reggel fél 8-kor felkeltem, összepakoltam és nem sokkal később jött értem Zsolti és célba vettük Mórahalmot. Nyikorgós ablaktörlő, eső, nehézkes parkolás majd elmerültünk a meleg vízben, és két órán keresztül ki sem jöttünk. Fél 1 körül ettünk egy finomnak nem igazán mondható hot-dogot majd hülyéskedve fürödtünk, és fürödve hülyéskedtünk nagyjából 2 óráig. A hajamat nem igazán sikerült megszárítani, féltem, hogy megfázik, de eddig még nem hullott le a fejemről. (*kopkopkop) Átmentünk Szegedre az Árkádba körbenézni. Ez nálunk mindig körbenézés címen fut, mert tényleg csak akkor veszünk meg valamit, ha az kihagyhatatlan és vissza nem térő. Vacsoráztunk egyet a Mekiben, majd később megnéztük moziban a Die Hard 5-öt, ami nekem tetszett. Mondjuk ez túl nyomos , mert nekem minden tetszik, amit moziban látok (a tanyasi lányt kiviszik a betonútra esete). A film után felnéztünk még Istvánhoz a lakására, és divattanácsadóként összeállítottam a tökéletes szettjét az estére vonatkozóan! :D 


11 körül értünk haza, összeszedtem az alvós felszerelésemet még nálunk, mivel Zsófiék az én szobámban aludtak, én migráltam a Zsoltiékhoz aludni. Letusoltam, de nem kellett ringatni nap végére. Viszonylag korán keltünk, pirítóst és meleg teát kaptam reggelire (:-)), majd rohantam próbára. 9től fél 2-ig táncoltunk, Zsófi és Pöszi csinálták tovább a koreográfiánkat, hogy áprilisban a szegedi Százszorszép Fesztiválon színpadképesek legyünk. Sok a feszültség, szorít a határidő, de jól haladtunk, még két hétvégi próba és ha minden jól megy készen leszünk. Délután degeszre ettük magunkat, mama kiadós ebéddel várt minket. Zsófival itt volt Fanni is, és a délután nagy részét négyesben töltöttük. Itt voltak még a Nénjikéék, Csabi a Hannával, később jött Gergő, meg alapból mi voltunk itthonn azt hiszem 6-an. Tele volt a ház, pörgött mindenki egész délután. Estére (két nap alatt nem túl sok alvással)  hulla fáradtam álltam neki tanulni.  


ez pedig még egy pénteki táncpróbás kép - Emma, Dorka
vasárnapi táncpróba - Hanna

3 megjegyzés:

  1. na, hát nekem a Die Hard 5 volt életem egyik legszarabb moziélménye :D tele van bakikkal, hibával, úgy rossz ahogy van :D

    VálaszTörlés
  2. Réka ösztönöztelek egy kis kitüntetéssel, nézd meg a blogomon :)

    1. Meg kell említeni, hogy kitől kaptam a díjat.
    2. Fel kell sorolni 4 bloggert, akinek a blogján 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma.
    3. Hagyni kell egy kommentet az említett blogokon a díjról.

    VálaszTörlés