2013. február 18., hétfő

február

Csütörtökön a híres-neves Valentin nap alkalmából (amit mi nem igazán ünneplünk, tartva magunkat ahhoz, hogy van nekünk elég magyar ünnepünk, az amerikaiak sem állítanak májusfát), de azért mégis kicsit belemosódva a tömegbe együtt ebédeltünk. Megadtuk a módját, és mégsem volt sablon, ezen a napon több kedves szót intézünk a másikhoz, mint úgy egyébként, és ezennel le is zártuk a szerelmesek ünnepét. És nem utolsó sorban kaptam Tőle egy Krókuszt, amit tegnap kiköltöztettem a nappaliba. Neni állítása szerint melege van a szobámban, ezt biztos a Krókusz mondta neki ...

 Az elmúlt két  hétvégén ismét kevés idő jutott a pihenésre, de már kezdek hozzászokni. A program alighanem változatlannak mondható: péntek délután estig táncpróba, péntek este egy kis bajai élet, majd szombaton egész délután ismét táncpróba. Múlt szombaton  a 3 és fél órás táncpróbát megtoldottuk még két óra gitárral. Netovábbaztunk még egy kicsit zárásként, így estére kellőképpen elfáradtam. Vasárnap reggel korán keltünk táncos disznóvágás volt, amit én kicsit elcsaltam így nem mentem le fél 7re, csak kicsit később. Ez szinte elvette az egész napot, de ismét jól sikerült, a képeket egy külön bejegyzésbe szánom. Ennek köszönhetően vasárnap éjfélkor még bőszen novellaelemző esszét írtam.

Zsolti külföldön tartózkodik amit nagyon nehezemre esik elviselni, nem vagyok ehhez hozzászokva és nem is szeretném nagyon megszokni. Túl nagy kényelemben éltünk eddig, itt arra gondolok, hogy nagyjából napi rendszerességgel találkozunk. De ha már eddig kibírtam, ez a két nap reméljük már gyorsan elszalad. 
Az iskola egyre húzósabb és egyre inkább a napi túlélésre hajtunk, hosszúak a hétfői illetve a keddi napok, ami sok energiát elvesz a hét hátralévő részéből.

két nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése